czwartek, 20 marca 2014

1. Jaglankowe placuszki

No i start! Zaczynam przygodę z bloggerem;) Mam na imię Michalina, interesuję się gotowaniem, fotografią i teatrem - no i w sumie to wszystko o mnie:)


Pod względem wyglądu może nie wyszły dziś za pięknie, ale za to były bardzo smaczne! Cały czas jestem chora, więc korzystam z masy wolnego czasu i gotuję.

przepis:

1 jajo
1 łyżka mąki (u mnie pełnoziarnistej)
1 banan
1 łyżeczka dżemu wieloowocowego niskosłodzonego
ok. 4 łyżek kaszy jaglanej
 (ugotować dzień przed jeżeli ma być na śniadanie, ew. kilka godzin wcześniej żeby miała czas ostygnąć)
1/2 łyżeczki sody oczyszczonej lub proszku do pieczenia
1/2 łyżeczki cynamonu

Wykorzystałam do tego kaszę jaglaną, która została wczoraj z obiadu.
Kaszę jaglaną wymieszać z jajkiem,cynamonem i proszkiem i odstawić na ok. 5 minut, potem dodać mąkę, banan, łyżkę dżemu i starannie wszystko wymieszać.

2 komentarze:

  1. też zaczynam, zapraszam do mnie: http://magdafit.blogspot.com/ (:
    a placuszki wyglądają smakowicie

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm, już wiem co zrobię sobie na sobotnie śniadanie :)
    Mam nadzieję że mnie odwiedzisz, też zaczynam! http://notanotheranablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń